[Javalist] Spring kerdesek

cx.chico cx.chico at gmail.com
2012. Jún. 4., H, 12:49:17 CEST

Nem.

Vagy felveszed a bean--t az applicationContext.xml-be, vagy @Component
/ @Service annotációkkal éred el ugyanezt.
Ez kell a példányosításhoz. Csak ez után hívódik meg a
@PostConstruct-al jelölt metódus.

Ahhoz, hogy működjön, az applicationContext.xml-be be kell tenni egy
classpath figyelőt (ami azt mondja meg, hogy hol keressen @Component /
@Service osztályokat):

 <context:component-scan base-package="org.example"/>

Lásd: http://static.springsource.org/spring/docs/3.0.x/reference/html/beans.html#beans-classpath-scanning

Üdv,
Chico