[Javalist] Spring kerdesek

Szabolcs Póta szabolcs.pota at gmail.com
2012. Jún. 4., H, 22:00:51 CEST

Hello,

Háttérben futó szálak indításához és leállításához én még ezt javaslom:

http://static.springsource.org/spring/docs/3.0.x/spring-framework-reference/html/beans.html#beans-factory-lifecycle-processor

Egyszerűen definiálni kell egy singleton bean-t az XML-ben, ami a Lifecycle
interface-t implementálja. A konténer indulásakor (miután minden bean
elkészült)  meghívja a start-ot, majd leálláskor a stop-ot. A dolgot tovább
lehet finomítani a Phased interfésszel, amivel a sorrendiséget is meg lehet
határozni. Mi ezt használjuk például szerver transzportok indítására,
leállítására.

Én személy szerint nem szeretem az annotációkat. Egy bizonyos kódméret
fölött kezelhetetlen 'magic' lesz belőle. Jobban szeretem ha az alkalmazás
teljes struktúrája ott van az XML-ben. Lehet cserélgetni (dev, qa, prod),
áttekinthető, a függőségi gráf vizualizálható, míg ugyanez annotációkkal
bajos. De természetesen ez már nem tartozik szorosan a tárgyhoz.

Üdv,

Szabolcs