[Javalist] Spring kerdesek

Viczián István viczian.istvan at gmail.com
2012. Jún. 4., H, 22:27:27 CEST

Üdv,

Annyi minden elhangzott ebben a thread-ben, hogy nem tudom megállni:
http://training360.com/IT/Java/alkalmazasfejlesztes-spring-keretrendszerrel--tanfolyam-%28kod-javax-spr%29
Jövő héten indul, én tartom, nincs olyan, amiről ne lenne részletesen
szó, ami ebben a thread-ben van.
A component scan-nél próbáld meg úgy, hogy a pontos csomagnevet adod meg:

<!-- context:component-scan
base-package="com.zamek.monitor.gwt.server.device.communication"/> -->

--
Viczián István