[Javalist] [Admin] Levelezőlist költözés

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Jún. 27., Sze, 15:27:00 CEST

Nem, ha ugyanis ez igy lenne, nem lehetne egy domainnek egynel tobb mail
szervere. Az a lenyeg, hogy a kuldo gep reverse vagy javaforum.hu-ra
vegzodjon, vagy pedig valid mx legyen az adott domainre nezve. Ha
javaforum.hu a reverse vege, akkor mindegy, hiszen reverset nem allitgat az
ember csak ugy, ha meg valid mx, akkor meg meg biztosabban a domainhez
tartozo gep.

Szal sztem az a megoldas, hogy a reverse-t be kell lovetni rendesen.

Garami Gábor
gabor.garami at hron.me
Skype: hron84
Tel: +36 20 235 9621

Sent from my T-Mobile G2
Ezt a levelet telefonról adták fel, ékezethibákat tartalmazhat.