[Javalist] [Admin] Levelezőlist költözés

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Jún. 27., Sze, 15:32:08 CEST

Pontositok, a reversnek nem csak javaforum.hu-ra kell végződnie, hanem
annak a névnek vissza kell ododni arra az ipre. Vagyis ha az 1.2.3.4 a
mail2.javaforum.hu nevre oldodik fel, akkor a mail2.javaforum.hu-nak is az
1.2.3.4-re kell oldodnia. Ennyi az ossz szabaly. De lehet ket mta egy
domainen belul, ezt nem lehet korlatozni, mert akkor pl a gmail
uzemkeptelen lenne erre a domainekre nezve.

Garami Gábor
gabor.garami at hron.me
Skype: hron84
Tel: +36 20 235 9621

Sent from my T-Mobile G2
Ezt a levelet telefonról adták fel, ékezethibákat tartalmazhat.