[Javalist] filter ejb

Zoltán Bernát bernatzoltan at gmail.com
2012. Már. 19., H, 14:36:49 CET

Hali!

Nem igazan tudom, hogy milyen infot adhatnek meg. Van egy mezei
stateless EJB, amit nem peldanyosit a szerver a filter szamara
valamiert, hiaba annotalom be. Moshonnan siman elerem, ejb retegbol,
webretegbol (werservice), de a filterbol valamiert nem.

Ugy kerultem meg a problemat, hogy
a web.xml, glassfish-web.xml, ejb-jar.xml es glassfish-ejb-jar.xml
leirokban elhelyeztem a megfelelo deklaraciokat,
csinaltam local es remote interface-t az ejb-hez, a remote-on
keresztul hivhatja a filter az EJB-t.
Igy mar megy a dolog. Pedig webretegbol mashol annotacioval is muxik.
Filterbol valamiert nem.
Ha lesz idom azert valamikor utanajarok a mierteknek.

Ilyen modon hasznalom ott:
Context ctx; ctx = new InitialContext();
Object usersStlEjb = ctx.lookup("java:comp/env/UsersJPAControllerEJB");