[Javalist] Spring JPA Hibernate filter

Cpt cpt at freemail.hu
2012. Már. 21., Sze, 19:20:22 CET

Sziasztok,

van egy Springre épített alkalmazásom, ami JPA-t-t használ. @ManyToOne relációkat le akarom korlátozni. Erre a célra nem találtam JPA-ban eszközt, ezért készítettem Hiberante filtert. A következő döccenő, hogy nem találtam megoldást arra, hogy kényelmesen aktívvá tegyem a filtert. Van erre tippetek?

Az eredeti Hibernate megoldás, hogy a session.enableFilter(...) metódust meghívom, de én el akarom kerülni, hogy a Hibernate Session objektum ilyen formán elérhető legyen a programból. Úgy szerintem viszonylag elegánsan meg tudnám oldani, hogy ahol van már session, ott AOP-pal/annotációval egy jól elszeparált osztájjal aktiválom a filtert; de mocorog bennem egy gondolat, hogy ez egy elég általános probléma, csak van valami out-of-the-box megoldás.

Köszi, Gábor