[Javalist] Le roi est mort, vive le roi!

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2012. Május. 4., P, 16:58:14 CEST

Hi,

On 2012. May 4. 13:52:05 Tamás Viktor wrote:
> portálmotorokkal nincs tapasztalatom, úgyhogy erről nyilatkozni nem
> tudok, de köszi az eddigi belefektetett munkát!

  :)

> Szerintem az a fontos, hogy minél több tartalom át tudjon migrálódni,
> beleértve a user hozzáféréseket is.

  A felhasználói bázist át tudom vinni Crowd alá, elvileg a hash-elt
jelszavakkal együtt, de ez csak elmélet, amelyet gyakorlatba kell ültetni...
:)

  A tartalom átvitele már más kérdés, a fórum és a hírek nagyobb falat, a
többit hamar át tudom másolni, de igyekszem felhasználó és időhelyesen átvinni
mindent, ehhez elvileg van import eszköz, csak az interfészt kell megírnom.

  A design egyszerűbb lesz, nem nagyon akarok saját template-et csinálni,
meglátjuk. :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor