[Javalist] Le roi est mort, vive le roi!

Istvanovszki, Zoltán zoltan at istvanovszki.hu
2012. Május. 7., H, 19:03:47 CEST

Szia Gábor!

Ezek szerint a "Alea iacta est"?

Amúgy értem én, hogy a JavaFórum alatt Java motor, de van más is ezen
a világon, hiszen "Diversitas delectat!". Nem vizsgálsz meg más
alternatívákat?

Amúgy a design cserét én is javaslom. Bár grafikai erősségben
mindketten hasonló magasságokat tudhatunk magunkénak, de ha valamiben
segíthetek, akkor ne habozz.
És ezúton is kérem a többi aktív tagot is, hogy "Vitam et sanguinem,
sed avenam non" a JavaFórumért.

Üdv,
Zoltán