[Javalist] Le roi est mort, vive le roi!

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2012. Május. 7., H, 19:12:44 CEST

Hi,

On 2012. May 7. 19:03:47 Istvanovszki, Zoltán wrote:
> Ezek szerint a "Alea iacta est"?

  Na, áttértünk franciáról latinra? :D

> Amúgy értem én, hogy a JavaFórum alatt Java motor, de van más is ezen
> a világon, hiszen "Diversitas delectat!". Nem vizsgálsz meg más
> alternatívákat?

  Mondj alternatívákat. :)

> Amúgy a design cserét én is javaslom. Bár grafikai erősségben
> mindketten hasonló magasságokat tudhatunk magunkénak, de ha valamiben
> segíthetek, akkor ne habozz.

  Ha Confluence-nél maradok, akkor szerintem egy darab logó lesz a design, nem
fogok egyedi template-et készíteni. Esetleg a színekkel még játszom kicsit. Ha
pedig nagyon nem jó az átlag template, akkor majd rákérdezek, hátha van valaki
designer vénával...

> És ezúton is kérem a többi aktív tagot is, hogy "Vitam et sanguinem,
> sed avenam non" a JavaFórumért.

  Naja... :)

  A Confluence postra egy megjegyzés jött, a Google+ post alatt van már hat,
itt meg jópár levél keletkezett... valahogy a webes/webkettes dolgok nem
annyira jönnek be a közösségnek... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor