[Javalist] Le roi est mort, vive le roi!

Istvanovszki, Zoltán zoltan at istvanovszki.hu
2012. Május. 7., H, 19:45:58 CEST

Salut,

Auth Gábor <auth.gabor at javaforum.hu> írta (2012. május 7. 19:12):
> Hi,

>  Na, áttértünk franciáról latinra? :D

Háát....

>  Mondj alternatívákat. :)

Háát, csak így hamarjában: Drupal, Wordpress (tudom, ez PHP, de egy
kis perverzióval, pl. Quercus: http://quercus.caucho.com/ kvázi
"Jávásítható"). Toute médaille a son revers - Az éremnek két oldala
van.

>  Ha Confluence-nél maradok, akkor szerintem egy darab logó lesz a design, nem
> fogok egyedi template-et készíteni. Esetleg a színekkel még játszom kicsit. Ha
> pedig nagyon nem jó az átlag template, akkor majd rákérdezek, hátha van valaki
> designer vénával...

Ha nem akad senki, akkor másképp nem majd keresek rá neked erőforrást,
de amúgy is L'habit ne fait pas le moine - Nem a ruha teszi az embert.

Bien cordialement,
Zoltán