[Javalist] Le roi est mort, vive le roi!

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Május. 7., H, 20:30:37 CEST

Arra a celra, amire mi szeretnenk, a Drupal felettebb alkalmas. Egy jo
dizajnnal egyaltalan nem bonyolult osszerakni, a menedzselese kattintassal
mukodik, a frissitese (hala a Drupal 7-ben bevezetett frissiteskezelonek)
szinten ketto darab kattintassal abszolvalhato.

Ezen felul magyar.

A Quercus-sal kapcsolatban nekem vannak fenntartasaim, amikor utoljara
lattam, a MySQL tamogatasa nem akart lenyugozni sehogyse. Pedig en
probaltam nyitott lenni, komolyan...

Udv,

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me