[Javalist] Le roi est mort, vive le roi!

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2012. Május. 7., H, 22:04:54 CEST

Hi,

On 2012. May 7. 20:30:37 Gábor Garami wrote:
> Arra a celra, amire mi szeretnenk, a Drupal felettebb alkalmas.

  Mi a cél? Mert én egyelőre vakon tapogatózom, hogy egy Java közösséget
milyen webes alapra lehet felépíteni... :)

> Egy jó dizajnnal egyaltalan nem bonyolult osszerakni, a menedzselese
> kattintassal mukodik, a frissitese (hala a Drupal 7-ben bevezetett
> frissiteskezelonek) szinten ketto darab kattintassal abszolvalhato.

  Ez teljesen igaz a Confluence-re is. :)

> Ezen felul magyar.

  Ezt nem értem. Úgy érted, hogy van hozzá magyarítás?
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor