[Javalist] Le roi est mort, vive le roi!

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2012. Május. 8., K, 21:38:53 CEST

Hi,

On 2012. May 8. 09:18:37 Gábor Garami wrote:
> Kicsit ambivalens nekem, amit irsz. Egyreszrol fel szeretned futtatni az
> oldalt, masreszt elindultunk egy olyan uton, ami szerintem garantalt
> latogatocsokkenessel jar. Persze, ha a levlista forgalmat akarod novelni, a
> legjobb uton haladunk :-).

  Nem látom azt, hogy egy technológia váltás látogatók csökkenésével járna.
Nem szüntetem meg a régi portált egy csapásra, hanem migrálom a tartalmakat az
újra, kiteszek egy bannert, hogy van új portál, tessék kipróbálni, és az új
tartalmakat oda próbálom létrehozni. Aztán meglátjuk... :)

> Nezd, egy oldal latogatottsaga nem csak a tartalomtol fugg. Ahogy valaki
> talaloan megfogalmazta, az oldal keretezi, talalja a tartalmat. Azonban, ha
> nem megfeleloen van talalva, lehet barmilyen jo is a tartalom, nem lesz tul
> nagy erdeklodes iranta. Trust me.

  Ebben nem hiszek. :)

> A masik: nem szabad olyan oldalt epiteni, amihez csak te ertesz, es csak te
> tudod kezelni. Egyreszt barmi tortenhet veled (isten ne adja), a masik,
> hogy mindenki ideje veges, a tied is. Fene tudja, de a HUP az egyetlen
> one-man show, amit mukodni lattam.

  Egy Confluence a legutolsó dolog, amire rá tudom fogni, hogy nem ért hozzá
senki csak én. Nagyon könnyen meg lehet szokni. Meglátjuk.

> Es egyre nagyon figyelj oda: most meg van ez a kozosseg, barmilyen pici is,
> de ha valamiert otthagyjak az oldalt, nagyon nehezen fogod tudni
> osszeszedni oket ujra. Inkabb szulessenek kompromisszumok, mintsem hogy
> felbomoljon egy olyan kozosseg, ami amugy is keves tagot szamlal.

  Most már ott tartunk, hogy alig van forgalom. Nem nagyon tud jobban
csökkenni. (

> Szoval, ezek az en voksaim.

  Ok, értem, meglátjuk... :)
--