[Javalist] Le roi est mort, vive le roi!

Viczián István viczian.istvan at gmail.com
2012. Május. 8., K, 22:20:37 CEST

Üdv,

Szerettem volna feliratkozni a feed-re, csináltam is egyet, de be kell
hozzá jelentkeznem. Ez persze regisztrációhoz kötött, amire már sokan
továbbállnának. Ha regisztrálnék is, akkor is, amikor legutoljára
ilyen kellett, a Google Reader nem tudott autentikálni. (Rákerestem,
mintha 3rd party eszközökkel kellene workaroundolni.) Ez így szerintem
nem jó, kéne valami nagy feed link, amire kattintva a publikus
tartalom követhető lenne. (Lehet, hogy csak én nem találom.)
--
Viczián István