[Javalist] Le roi est mort, vive le roi!

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2012. Május. 8., K, 21:51:15 CEST

Hi,

On 2012. May 8. 10:38:25 bognár attila wrote:
> - A tudástár szerintem halva született ötlet (minimális erőforrás esetén
> elavult, elhanyagolt lesz nagyon hamar). Ha kell valami, ott vannak a
> webes keresők. Aki az angol anyagokból nem tud boldogulni, annak úgyis
> mindegy. Legfeljebb néhány nagyon első lépés leírásnak látom értelmét
> magyarul, de azokat időtállóra célszerű megcsinálni (javac HelloWorld.java).

  Mint írtam vala, az két dolog jelenleg:
- http://www.javaforum.hu/javaforum/10/java_suli
- http://www.javaforum.hu/javaforum/8/android

  Erre lehet építeni, sok olvasás jön ezekre a tartalmakra (évente cikkenként
3000-4000 olvasás van).

> - A már korábban előhozott HUP szerintem jó példa. A HUP közösségi
> motorja kezdetben meglátásom szerint nem a fórum volt, hanem a hírek

  A hírek fontosak, és pont ezt hanyagoltam el a legjobban... most kezdem
pótolni.

> Sarkítva: egy assembly (vagy Ada, RPG, Cobol, ...) portál íródjon
> assemblyben?

  Ha webes technológiában is utaznak, akkor igen. Sarkítva: mintha a DHL
ajándékait a TNT vinné ki a címzetthez.

> Ellenben a hírek hálás eszköz lehet, mert a tartalom alapja adódik, "csak"
> köríteni kell.

  Na, itt az első hír az új portál felületen:
  http://wiki.javaforum.hu/pages/viewpage.action?pageId=19366048

  :)

> Az talán hasznos funkció lenne, ha a levlistát össze lehetne kötni a
> portállal: így az alvó tagok (mint mostanában én is) is értesülnek a
> mozgásról: először mindenről jön email értesítés (hír, fórum téma,
> hozzászólás), utána már csak a fórum témák és hírek, végül csak a hírek
> (mindez a forgalom függvényében). Kérdés az is folytatva ezt a gondolat
> menetet, hogy mi a levlista létjogosultsága egy portál mellett, a kettő
> miként tud egymás mellett élni. Valószínűleg működő rendszer esetén a
> portálnak kell erősebbnek lennie azért is, mert a keresők jobban
> [...]

  Egyelőre nem célom a lista ilyen célra való használata... szerintem ez sok
embert zavarna.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor