[Javalist] Le roi est mort, vive le roi!

Tamás Demeter demeterft at dreamgate-design.com
2012. Május. 8., K, 17:43:06 CEST

Sziasztok,

Én nem vagyok egy túl aktív  tag, viszont folyamatosan olvasom a leveleket.
Ez a hozzászólás viszont adott egy ötletet, hogy esetleg hogyan lehetne
növelni az érdeklődést.

Az alapja ennek az lenne, hogy meglátásom szerint, ha érkezik egy téma a
levlistára, akkor ahhoz lesznek válaszok is.
Tehát, ha a közösség nincs ellene (én biztosan nem), akkor a hírekről
érkezzen egy levél a listára, így nagyobb eséllyel lesz hozzászólás a
levlistán.
Ha a kapcsolódó levlistás hozzászólások beesnek a cikkhez tartozó
fórumba, akkor egyúttal a cikkhez kapcsolódó fórum is felélénkülhet azok
körében, akik a levlistára nincsenek feliratkozva, de esetleg az oldalt
figyelik, illetve növelheti a látogatottságát az oldalnak.

Tamás

Demeter Tamás | Rendszerfejlesztő

*DREAMgate Bt.* | Hungary
demeterft at dreamgate-design.com <mailto:demeterft at dreamgate-design.com>
+36.70.258.5917 cell
innomobile.com <skype:innomobile.com> skype
www.dreamgate-design.com <http://www.dreamgate-design.com> web
www.tamlia.eu <http://www.tamlia.eu> web