[Javalist] Generics kerdes

aszomor at szomor.hu aszomor at szomor.hu
2012. Május. 10., Cs, 08:20:08 CEST

Hali Zamek,

Emlékszel mit tanítottál nekem:
- először feladat megfogalmazása
- ezután "pattern & practices" választása
- majd kódolás
szerintem a harmadikkal kezdted, gondolom olvastál egy érdekes cikket
a Java7-ről, habár a hólyagod is feszített de nagyon kiváncsi voltál
és nem mentél ki.

A jelenlegi kódodhoz, ha így gondolod ám legyen, de a DTO-ba ne vidd
be a POJO-t (mert nem tudsz majd tőle megszabadulni), használd a
szabályos mintát és írj TransferObjectAssembler-eket {getDTO(POJO);
getPOJO(DTO);} (bocs a dedós kommentért), így a DTO nem hordozza majd
a POJO-t.

Viszont ha a feladat vezérlés akkor a vezérlő legyen a "fekete doboz"
(ControllerFacade) amiből már a POJO ki sem látszik, csak a DTO, mert
valószínüsítem hogy a BL-nak a 6-os lábon x időpillanatban mért 24
mVolt nem sokat jelent, de a 160 Celsius  már használhatóbb (persze
csak ha kenyeret sütünk) és viszont a 4 lábra nem 170 Celsiust küld
ki, hanem 28 mVlot-ot.

Attila.

Idézet (zamek42 <zamek42 at gmail.com>):