[Javalist] Generics kerdes

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2012. Május. 10., Cs, 14:12:22 CEST

hello,

05/10/2012 08:20 AM keltezéssel, aszomor at szomor.hu írta:
> Hali Zamek,
>
> Emlékszel mit tanítottál nekem:
> - először feladat megfogalmazása
> - ezután "pattern & practices" választása
> - majd kódolás
> szerintem a harmadikkal kezdted, gondolom olvastál egy érdekes cikket
> a Java7-ről, habár a hólyagod is feszített de nagyon kiváncsi voltál
> és nem mentél ki.

Ne legy ilyen kicsinyes merj nagyobbat almodni! :)
> A jelenlegi kódodhoz, ha így gondolod ám legyen, de a DTO-ba ne vidd
> be a POJO-t (mert nem tudsz majd tőle megszabadulni), használd a
> szabályos mintát és írj TransferObjectAssembler-eket {getDTO(POJO);
> getPOJO(DTO);} (bocs a dedós kommentért), így a DTO nem hordozza majd
> a POJO-t.

Mint emlitettem ez nem szabvanyos adatbazis, egyszeru hierarchikus
pojo-k vannak. Pl.
- alap: csak egy allapot (ki,be,tiltott,error)
- value: mint alap, de kijelzendo szamertek
- level, mint value, de grafikus ures/felig/tele abra
stb...

Itt a dao-nak ismernie kell a pojo-t, mivel pont olyan hierarchiaban
vannak, mint a dao-k.
> Viszont ha a feladat vezérlés akkor a vezérlő legyen a "fekete doboz"
> (ControllerFacade) amiből már a POJO ki sem látszik, csak a DTO, mert
> valószínüsítem hogy a BL-nak a 6-os lábon x időpillanatban mért 24
> mVolt nem sokat jelent, de a 160 Celsius  már használhatóbb (persze
> csak ha kenyeret sütünk) és viszont a 4 lábra nem 170 Celsiust küld
> ki, hanem 28 mVlot-ot.

A vezerlest sok plc vegzi, nekem csak vizualizalni ill. a plc-ket
utasitani kell. A vizualizalt felulet gwt, most eppen a szerver es a gwt
kliens kozti adatcseren dolgozom.

--
  thx,
E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu