[Javalist] Natív java ahead-compiling

András Csányi sayusi.ando at sayusi.hu
2012. Május. 17., Cs, 13:54:35 CEST

2012/5/17 Gábor Garami <gabor.garami at hron.me>:
> Jujjj... errol eszembe jutott az a szornyedveny, amit a MS J# neven hozott
> forgalomba...
>
> Szerintem a kiindulasi pont rossz. Ha ismert az algoritmus, akkor C++-ra nem
> lehet nagy cucc atportolni. Ha megse, akkor inkabb IPC semmint egy DLL-szeru
> megoldas. Nem veletlen, hogy annyi erot fektetnek a JVM JIT forditojaba,
> sztem egy statikusra forditott program (Java-rol ofc) lassabb lenne a
> bytecode-s verziohoz kepest.

Nem hiszem, hogy az implementálással volt gond ebben az esetben, hanem
milyen eszközök állnak rendelkezésre az adott nyelvhez és azzal
mennyire vagy hatékony. C++ -t nem ismerem, de jávához és cérácshoz
elég sok seggnyalós dolog van.

> Meg ugye a kedvenc elvem, hogy mindig a feladathoz valasztunk eszkozt,
> illetve a masik kedvenc, hogy direkt nem szopatjuk magunkat, ha nem
> feltetlen muszaj.

Én is ezt szoktam mondani. :)

--
--  Csanyi Andras (Sayusi Ando)  -- http://sayusi.hu --