[Javalist] Natív java ahead-compiling

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Május. 17., Cs, 13:50:29 CEST

Jujjj... errol eszembe jutott az a szornyedveny, amit a MS J# neven hozott
forgalomba...

Szerintem a kiindulasi pont rossz. Ha ismert az algoritmus, akkor C++-ra
nem lehet nagy cucc atportolni. Ha megse, akkor inkabb IPC semmint egy
DLL-szeru megoldas. Nem veletlen, hogy annyi erot fektetnek a JVM JIT
forditojaba, sztem egy statikusra forditott program (Java-rol ofc) lassabb
lenne a bytecode-s verziohoz kepest.

Meg ugye a kedvenc elvem, hogy mindig a feladathoz valasztunk eszkozt,
illetve a masik kedvenc, hogy direkt nem szopatjuk magunkat, ha nem
feltetlen muszaj.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621