[Javalist] Natív java ahead-compiling

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2012. Május. 17., Cs, 16:27:46 CEST

>eddig úgy tudtam, hogy a Sun kifejezetten tiltotta a gépi kódra fordítást,
az ibm gépi fordítója ezért tűnt el. lehet persze hogy az oracle
engedékenyebb

Ezt lehet cáfolni, azon az alapon a pénz amért korpásodik a haj. :o))
Ez a szóbanforgó Jet-compiler átment a pénzes SUN certifikáción, erről
hivatalos publikálható pecsétje van.

Az Oracle-Google per, jó hogy előkerült, mert talán idevág. Ha jól értem az
Oracle-nek nem az a baja, hogy a Google másképp firtatja a VM-et
bytecode-ilag. Hanem, hogy nem fizet érte. ;)