[Javalist] Natív java ahead-compiling

aszomor at szomor.hu aszomor at szomor.hu
2012. Május. 17., Cs, 19:12:40 CEST

Sziasztok,

> Az Oracle-Google per, jó hogy előkerült, mert talán idevág. Ha jól értem az
> Oracle-nek nem az a baja, hogy a Google másképp firtatja a VM-et
> bytecode-ilag. Hanem, hogy nem fizet érte. ;)

A Linux-okban használt OpenJDK, stb. az mi, azt nem használhatná a
Google, ha az  továbbra is az Oracle jogain alapul akkor meg miért van ?

Érdekelne ez a kérdés, de soha nem tudtam rá a választ, sőt az is,
hogy ezek szerint a Mono-t (.NET) sem használhatom, mert az meg az MS
jogain alapul akkor meg miért van ?

Vagyis miért az Open Source közösségek küzdelme, ha a végterméket nem
használhatjuk ?

Attila.