[Javalist] Developer productivity report 2012

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Május. 21., H, 09:50:15 CEST

Hat, ha csak ezt az egy dolgot nem erti, az azert is lehet, mert nem tudott
olyan kerdeseket feltenni, ami megvilagitotta volna a szamara. Ettol meg
lehet valaki jo javas, ha engedjuk, hogy a maga modjan tanuljon, ez nem egy
behozhatatlan hatrany.

Nekem pl egesz jo erzekem van az angol nyelvhez, viszonylag konnyen tanulok
de az igeidok pl csak most kezdenek a helyukre ugrani a fejemben. Ettol
rossz angolos vagyok?

Garami Gábor
gabor.garami at hron.me
Skype: hron84
Tel: +36 20 235 9621

Sent from my T-Mobile G2
Ezt a levelet telefonról adták fel, ékezethibákat tartalmazhat.