[Javalist] Developer productivity report 2012

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2012. Május. 21., H, 10:16:10 CEST

Senki sem beszél itt behozhatatlan hátrányról. Az mindenesetre
pozitív, ha megvan a hajlandóság a hátrány behozására.
Visszatérve a HTML-CSS-JS témára, ott gyakran nincs meg ez a
hajlandóság Java programozók körében a szabályok megtanulására, mert
nem sok köze van az "igazi" programozáshoz. Nem mondom hogy ez rossz,
csak ez van és kész. Egy Java programozónak így is elég sok mindent
kell tudnia.
Aki viszont a dizájner oldal felől jön, nem mindig van meg hozzá a
moduláris, algoritmuselméleti háttere hogy jól szervezett jól
programozható felületet csináljon, jó architekturális
kompromisszumokat hozzon, ezért a HTML-CSS-JS néha amolyan
"senkiföldje".

A beszélt nyelv az teljesen más, és ahhoz nem is értek, úgyhogy nem
tudom milyen angolos vagy ha nem jól használod az igeidőket. :)