[Javalist] Developer productivity report 2012

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2012. Május. 23., Sze, 14:31:59 CEST

Ezért tettem idézőjelbe a javascriptet, és igen, pont erre a következtetésre jutottam - az alkalmazások jó része ma már webre készül. Egyébként a 2011 reporttal összevetve úgy tűnik, hogy a "javascript/css/html" a gwt-t, icefacest, és hasonló ajax-rejtő bigyókat mind jelenti, sőt valszeg főleg ezeket jelenti.

István Ketler
Senior Consultant
Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Development Center Pest
Neumann János u. 1/e
1117 Budapest
Hungary
Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977
Mobile: +36 30 600-4936
Room: Infopark E, Room LH2-24
e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck