[Javalist] Java8 - Alapértelmezett metódustörzs interfészekben

Suller Andras suller.andras at gmail.com
2012. Május. 23., Sze, 05:39:42 CEST

Nem lesz muszaj hasznalni, ez egy lehetoseg lesz.
Bar en nem ereztem azt sem olyan nagy problemanak, hogy (a regi
megoldas szerint) az interface-hez hozzaadtam a "newMethod"-ot, majd
ahol a fordito kiabalt hogy nincs implementalva, ott implementaltam a
metodust ugy, ahogy kell. Ezzel a default megoldassal jol ossze lehet
majd keverni az ilyeneket, es kulonosebb atgondolas nelkul bele lehet
rakni uj metodusokat, amiket egy tervezes/refaktorizalas utan esetleg
szebben is meg lehetne csinalni (szerinem nem feltetlenul van ertelme
annak, hogy az implementalo osztalyok nagy reszeben ne implementaljunk
egy metodust... ez az uj megoldas meg ebben az esetben segit, ha jol
ertem).
Szoval igy latatlanban azt mondom, hogy en sem orulok ennek a
lehetosegnek, es nem hiszem, hogy hasznalni fogom.

Andras