[Javalist] Java8 - Alapértelmezett metódustörzs interfészekben

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Május. 23., Sze, 08:55:59 CEST

En pedig logikat nem latok a dolog mogott. Ha be kellett ilyet vezetni,
akkor az ember vagy csinalt uj interfeszt, vagy fogta magat, gyartott egy
absztrakt osztalyt, amiben implementalta az interfeszt es belerakta a plusz
metodust. Ez a default implementacio csak megkavarja a dolgokat. Raadasul
igy az interfesz az erdeti jelentesetol (felulet) is nagyon messze kerul.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu