[Javalist] Java8 - Alapértelmezett metódustörzs interfészekben

Hollósi Balázs hollosi.balazs at 1101.hu
2012. Május. 23., Sze, 09:13:48 CEST

javitsatok ki ha rosszul tudom, de pont emiatt nem volt tobbszoros
oroklodes, hogy ha fgv. szignatura utkozes van ne legyenek magikus
dolgok. itt ha 2 interface ua. fgv. szignaturara ad default
implementaciot vajh' mi lesz a mukodes? jon a soronkent cast-olgatos
hivogatas, hogy biztos az fusson amit szeretnek? neeeeee.. ez nagyon
budos..