[Javalist] nyomják krahácsot (romlik a jáva)

Laszlo Hornyak laszlo.hornyak at gmail.com
2012. Május. 23., Sze, 15:02:54 CEST

2012/5/23 János Háber <janos.haber at javaportal.hu>:
> Hi!
>
> 1. De akarunk, azert mert igy eltokolhetunk 2-3 napot hibakeresessel,
> es azt jol kifizetikmajd :D
> 2. Igen java nyelv kezd elkurvulni

Ez az elkurvulas szerintem annak az eredmenye, hogy az alternativ
nyelvek viszonylag sikeresek es a java megprobal minden feature-t
valamennyire behozni.

Hat az olvashatosagnak nem hasznal sajnos ez a sokminden. Meg hat amig
idaig volt egy viszonylag egyszeru eszkozkeszletunk, most egyre inkabb
komplexxe valik, amit egyre inkab nehez lesz hasznalni, illetve
ujrafelhasznalni.

En egesz jol meglennek az operatorok es a closure-k nelkul is, ez a
tobbszoros oroklodes meg technologiai maszturbacio az elejetol fogva.
Az sokkal szomorubb, hogy a java library-k egyre kevesbe vannak jol
karbantartva - szerintem.

>>> http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor