[Javalist] nyomják krahácsot (romlik a jáva)

János Háber janos.haber at javaportal.hu
2012. Május. 23., Sze, 15:13:03 CEST

Hi!

- hja, javalibeket csak par csapat tartja rendesen karban, szal +1
- Az alap javaban szerintem sem feltetlenul kellene tulkomplikalni a
dolgokat, arra ottvannak a javara epulo nyelvek
- Igen az okot szerintem mindenki tudja (marmint hogy miert kurvul
el), csak a megoldast nem tudja senki (mert vannak hasznos ujitasok,
de sok ba'ba kozt elvesz a gyerek)

b0c1