[Javalist] nyomják krahácsot (romlik a jáva)

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2012. Május. 23., Sze, 15:15:58 CEST

Pedig mennyivel jobb lenne, ha a java az "out of the box" megoldásokra összpontosítana inkább. node.js használatával max. 15 sorban beüzemelek egy web szervert (express), amit ext.js esetén mondjuk REST kommunikációval további 15 sor leírásával meg tudok szólítani (node az autentikációt, session kezelést, stb. is tudja adni), és adatokat tudok behúzni róla. Semmit nem kell törődnöm hibakezeléssel, egyebekkel, mindent megold. Persze ha szebb viselkedést akarok, még mindig elfoghatom a hibát, és kezdhetek vele valamit. Hol van ettől a jáva?

Ennyi a frontend oldalon a kérés definíciója (becsomagolva az adatformátum leíróba):

		proxy: {
			type: 'rest',
			url:  'getEmployees',
			extraParams: {month: 12 },
			reader: {
				type: 'json',
				root: 'FoundPersons'
			}
		},

Ez meg a kérés:

	var TrendData = Ext.ModelManager.getModel('TurnoverReporting.model.TurnoverFactsModel');
	TrendData.load(null, {
		params : {
			start      : startValue,
			month      : monthsValue + 12
		},
		success: function(record, operation) {
			// adat betöltve, csinálhatsz vele mindenfélét
		},
		failure: function(operation) {
			// baj van, oldd meg
		}

István Ketler
Senior Consultant
Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Development Center Pest
Neumann János u. 1/e
1117 Budapest
Hungary
Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977
Mobile: +36 30 600-4936
Room: Infopark E, Room LH2-24
e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck