[Javalist] Ubuntu 12.04 LTS + Eclipse Indigo Java EE Platform

Király Péter kirunews at freemail.hu
2012. Május. 26., Szo, 14:41:40 CEST

Szia,

egyrész: van egy külön J2EE Eclipse, amit J2EE fejlesztésre tettek össze: http://eclipse.org/downloads/packages/eclipse-ide-java-ee-developers/indigosr2

másrészt: Eclipse > Help > Install new software > Work with: Indigo - http://download.eclipse.org/releases/indigo (a select site-nál -- ez a site az alapértemezett Indigós update site, nem kell külön regisztrálni) > A listába az tolsó csoport: "Web, XML, Java EE and OSGi Enterprise Development" > kiválasztod, amit hasznlni akarsz, leginkább a "Java EE Developer Tools"-t ajánlom.

Király Péter

aszomor at szomor.hu írta:
>Szia,>

Le van már töltve az is, ugye azt tar.gz-böl kicsomagolni nem kunszt.>
Az Ubuntu-s egy teljesen üres IDE, mindent az update site-ról kell  >
letölteni, így azt gondolom nincs vagy nem jelentős az eltérés a két  >
Eclipse között.>
A kérdésem így gondolom akkor is ez lenne, ha az eredeti  >
eclipse.org-os alapcsomagot akarnám kibővíteni Java EE-re, egyszer  >
szeretném megérteni a folyamatot, majd az Eclipse listán is felteszem  >
a kérdést, vagy talán még az is lehet, hogy itt is válaszol valaki.>

Köszi,>
Attila.>

Idézet (István Székely <istvan.szekely at i-logic.hu>):>