[Javalist] Ubuntu 12.04 LTS + Eclipse Indigo Java EE Platform

aszomor at szomor.hu aszomor at szomor.hu
2012. Május. 26., Szo, 18:50:14 CEST

Szia,

> egyrész: van egy külön J2EE Eclipse, amit J2EE fejlesztésre tettek
> össze:
> http://eclipse.org/downloads/packages/eclipse-ide-java-ee-developers/indigosr2

> másrészt: Eclipse > Help > Install new software > Work with: Indigo
> - http://download.eclipse.org/releases/indigo (a select site-nál --
> ez a site az alapértemezett Indigós update site, nem kell külön
> regisztrálni) > A listába az tolsó csoport: "Web, XML, Java EE and
> OSGi Enterprise Development" >

amint látod minden válasz ott van az eredeti kérdésemben.
Azóta már azt is tudom, hogy mi volt a hiba oka, az Eclipse-t két féle
módon használahatod, vagy "root" vagy és úgy használod, vagy "user" és
saját home-ba telepíted, de én nem ezt tettem, a /usr/local-ba
telepítettem sudo-val, így amikor az update site-ról telepítetten a
jogosultsági rendszer nem engedte meg a telepítést, persze az eclipse
erről értesítést nem adott, úgy tett mintha a telepítés rendben
megtörtént volna, ezért nem jelent meg a perspective!

Erre akkor jöttem rá, amikor a kicsonagolt Java EE-es Eclipse-be nem
tudtam betelepíteni a Colorer plugin-t ugyan ezért, első felindulásból
a /usr/local/eclipse-re ráküédtem egy chmod 777 -R, azőta nagy
barátságban vagyunk vele.

Érdekes, hogy a sokat szídott NetBeans is a /usr/local-ban van és
abban minden működik!

Azért az Eclipse-hez is írhattak volna egy telepítőt és a plugin
telepítéseket sudo-val megtehetné, de hát ez van, vedd meg a fizetőst
vagy gondolkodj !

Attila.

kiválasztod, amit hasznlni akarsz, leginkább a "Java EE Developer
Tools"-t ajánlom.