[Javalist] nyomják krahácsot (romlik a jáva)

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2012. Május. 27., V, 07:49:34 CEST

Van az a logika, ami leellenőrzi az öttel osztást és csinál valamit,
ha fennáll a feltétel.
-Biztos vagy benne, hogy ez a logika csak ott, azon az egy helyen lesz
hasznos, abban az egy setterben? Nem lesz újra felhasználva sehol?
-Biztos vagy benne, hogy amikor meg akarják hívni a setter-t, nem
ellenőrizték már ezt le? Pl. amikor adatbázisból olvasnak vissza
előzőleg lementett adatokat.
-Biztos hogy oda kell az?
Azt a tendenciát látom, hogy egyre inkább kikerülnek a logikák a
setter-ekből. Ha mégis ott vannak, az bűzlik.