[Javalist] találkozók

Viczián István viczian.istvan at gmail.com
2012. Május. 30., Sze, 12:43:49 CEST

Üdv,

http://wiki.javaforum.hu/display/JUM/Home

Csak Számalk témában nyilatkozom, JUM kapcsán majd valaki más. ;)
(http://wiki.javaforum.hu/pages/viewpage.action?pageId=21594167)

"Kapok segítséget? Létezik még Java közösség? Mutassátok meg magatokat! (smile)"

Nemrég történt egy mozgolódás a Számalk téren, és az oktatói gárda már
a Training360 berkeiben dolgozik.
A teremfelajánlás megtörtént az ő részükről is, szívesen várnak
minket. Sőt, azóta több cég is jelezte, hogy szívesen adnak termet.
A probléma inkább az előadók és témák hiánya.
--
Viczián István