[Javalist] találkozók

Laszlo Hornyak laszlo.hornyak at gmail.com
2012. Május. 30., Sze, 12:56:27 CEST

Hali!

Ha gondoljatok es erdekelne, akkor kerhetek par JBoss-os arcot, hogy
tartson eloadast Budapesten. Talan a Red Hat fizetne a szamlat, ha
sikerul kibulizni.

Amugy en mindig azzal az otlettel jottem, hogy az se lenne baj, ha
nincs egy 45 perces temad. Mondjuk sokan kritizaltak ezt azzal, hogy
az akkor nem eleg mely.