[Javalist] Kulonbozo licenszu keretrendszerek hasznalata zart kornyezetben

zamek42 zamek42 at gmail.com
2012. Nov. 2., P, 12:23:14 CET

On 11/02/2012 12:19 PM, Böszörményi Péter wrote:
> En csak ket dolgot nem ertek. Miert szerepel ott a Debian? Olyan
> megoldast csinaltok, ami nagyon mereven kotodik a Debianhoz? Es miert
> pont OpenJdk? Ha en Oracle vagy IBM javaval akarom hajtani, akkor mar
> nem megy?

Ez egy spring+gwt szoftver, ami beagyazott linux-on mukodik.
A debian nagyon kenyelmes erre a celra, de termeszetesen mas disztrib is jo.
A Java mar nehezebb, mivel az Oracle-nek van valahol arm jre
megvalositasa, de nem talaltam, igaz nem is sokat kerestem. Ha mukodik
openJdk-val, akkor minek eroltessem az Oracle-t.

--
thx
Zoltan (Zamek) Zidarics
email:zamek42 at gmail.com