[Javalist] Kulonbozo licenszu keretrendszerek hasznalata zart kornyezetben

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Nov. 2., P, 13:10:51 CET

Azert itt erosen szo van arrol, hogy halalpontosan milyen licencrol
beszelunk. Az LGPL pl. lehetove teszi, hogy zart forrasu cuccal hasznaljak
egyutt, amennyiben magat az LGPL szoftvert nem modositjak.

Illetve a GPL is csak magat a szoftvert vedi ugy tudom. Tehat, ha a
szoftveretekkel nem terjesztitek a GPL libeket, es nem is modositjatok
oket, akkor nincs problema, hiszen ezek a libek beszerezhetok az eredeti
jogtulajdonostol is, ilyenkor az ugyfel felelossege ezen libek hasznalata.
Baj akkor van, ha pl belenyultok a spring v a gwt forrasaba. Asszem.

De ezzel kapcsolatban mindenkepp kerdezzetek meg ugyvedeket is, ok azert
veszik fel a penzt hogy ezeket tudjak.

Garami Gábor
gabor.garami at hron.me
Skype: hron84
Tel: +36 20 235 9621

Sent from my T-Mobile G2
Ezt a levelet telefonról adták fel, ékezethibákat tartalmazhat.