[Javalist] szerda: tifyty

Peter Verhas peter at verhas.com
2012. Nov. 28., Sze, 19:17:53 CET

Sajnálom, a wordpress.org ezt tudja. Úgy gondoltam, hogy használom a világ egyik legnagyobb blog szolgáltatóját, és nem állok neki bolg engine-t implementálni: ha sokezer/millió blognak jó, akkor nekem is az kell, hogy legyen. Meg nem is lenne időm a munka meg, család, meg kutya no meg a tifyty mellett még blog engine-t is fejleszteni.

De a linket akkor ezentúl küldöm, csak volt bennem egy félsz, hogy tulajdonképpen spammolom a listát, hiszen innen forgalmat húzok el. De valójában nem keresek vele semmit, maximum a presztízsemet növelem (vagy éppen csökkentem, ha hülyeséget írok) azaz nem for profit, és nem is jött olyan visszajelzés, hogy valaki haragudna, csak most, hogy nem spammoltam elég részletesen. Úgyhogy akkor mostantól megpróbálom nem elfelejteni a linket.

A cikkeket általában hétvégén írom meg, ilyenkor csak kiteszem, és ma egy kicsit rohanós napom volt.

--
Verhás Péter
peter at verhas.com
+36(30)9306805