[Javalist] szerda: tifyty

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Nov. 28., Sze, 19:30:20 CET

Nekem azert fontos a link, mert en ezeket szinte mindig utazas/pihenes
kozben olvasom el, legtobb esetben telefonrol. Es ott egyszerubb, ha
van rogton mire ratappanni.

Raadasul ez nem spam, hanem nagyon komoly szakmai anyag, aminek
szerintem csak orul a lista. Foleg ekkora forgalom mellett boven
belefer, ha valaki legalabb neha felkavarja az allovizet egy-egy
levellel.

Ami  a Wordpress-t illeti: nehogy magadra vedd. Nem neked szegyen az,
hogy igy mukodik, hanem aki ezt a cuccot fejleszti, annak. Nem
akartalak sem bantani vele, sem lehuzni ezzel az oldalt - mely
tovabbra is minosegi szerintem. Igazabol inkabb csak bosszanto, mert
azert ha nagyon akarom, akkor van egy 3-4 px-es sav, ahol megis lehet
gorgetni az oldalt - tehat tulajdonkepp nem maradok le semmirol.
Egyelore meg megeri a tartalom ezt a kis kenyelmetlenseget. :-)

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu