[Javalist] JPA joincolumn fix értékkel

cx.chico cx.chico at gmail.com
2012. Sze. 3., H, 09:24:55 CEST

Szia!

OpenJPA esetében (non-standard "constant join"):
http://stackoverflow.com/questions/9809178/jpa-joincolumn-annotation

EclipseLink (extension):
http://wiki.eclipse.org/EclipseLink/Examples/JPA/MappingSelectionCriteria#Example_2:_.27active_.3D.3D_true.27_in_1:M
Ezen belül számodra a "Example 2: 'active == true' in 1:M" rész lehet érdekes.

Úgy rémlik, hogy EclipseLink-kel már  megcsináltam máshogy is, de most
nem jut eszembe, hogyan, de utánanézek ha szükséges.

Üdv,
Chico