[Javalist] JPA joincolumn fix értékkel

Tamás Bódis tamas.bodis at gmail.com
2012. Sze. 3., H, 09:36:35 CEST

OpenJPA-s megoldást láttam, s eddig ez lenne a legjobb, de openjpa-ra nem
válthatunk (Hibernate vagy eclipselink megoldásra van szükség)
Az eclipselink-es lenti megoldást már megtaláltuk, s épp ezt próbálgatjuk,
de személy szerint nem tartom túl elegánsnak ezt a változatot (az openjpa-s
sokkal egyszerűbb és átláthatóbb).

// Tomi