[Javalist] Teszt lefedettség

Suller Andras suller.andras at gmail.com
2012. Sze. 12., Sze, 16:10:38 CEST

Szia,

A nyilvanvaloan egyszeru metodusokat feleslegesnek tunik tesztelni, de
nekem nagyon jol jonnek, amikor belefutok egy git conflict-ba. Ugyanis
a tesztek ritkan conflict-olnak, igy a kod kijavitasa biztonsagosan
megteheto, mert tesztekkel le van fedve. Ha meg veletlenul a kod is
meg a teszt is conflict-os lett, akkor arra kicsi az esely hogy
mindkettot hibasan sikeruljon osszefesulni.
Mas kerdes, hogy lehet hogy git helyett mas verziokezelot hasznalva ez
a problema nem ilyen gyakran jonne elo...
De mindenesetre en is meg a fonokseg is orul hogy van mindenre
tesztunk. Meg az 1 soros metodusokra is.

Andras