[Javalist] Teszt lefedettség

Peter Verhas peter at verhas.com
2012. Sze. 12., Sze, 16:23:53 CEST

Többször volt olyan, hogy azért írtam meg egy tesztet, hogy nőjön a lefedettség. Nem hülyeségből, hanem azért, hogy az újabb kódoknál a kimutatásban látszódjon, hogy mi az ami nincs lefedve. Ha tele vagyok olyan 60%-80% lefedettségű osztállyal, amelyiket nem is kell jobban tesztelni, akkor elcsúszik közötte egy olyan, ami frissen lett megírva, és még nem készült elég teszt rá azért csak 60%-80%.

Szóval ezért kezdtem el készíteni csak a lefedettségért teszteket. És aztán elég gyakran meglepődtem...

Tesztelni jó.

--
Verhás Péter
peter at verhas.com