[Javalist] Packt könyvek ajándékba a Packt-tól

Melo Sándor sancza at megesz.hu
2012. Sze. 28., P, 15:14:04 CEST

Sziasztok!

Ma kaptam egy levelet Packt Publishing-tól, miszerint  most ünnepli az
1000-ik könyvének kiadását.
Ezért minden felhasználójának 1 hétig ingyenes elérhetővé teszi a PacktLib
-et, ahonnan bármelyik könyvet ingyen le lehet tölteni.
Akik még nem regisztráltak a Packt honlapján, de 28. és 30-a között
regisztrálnak, szintén kapnak 1 hetes hozzáférést.

A levél amit kaptam:

> Packt Publishing has come a long way since it published its first book in
> 2004, and is now one of the leading technical publishers, renowned among
> developers for its focused and practical books on a wide range of tools and
> technologies.
>
> Packt has just published its 1000th book. You are invited to join us in
> celebrating this milestone with a gift. Access our library, PacktLib, for
> free for a week, and choose any of our eBooks to download and keep.
> [...]

Sajnos kipróbálni még nemtudtam hogy pontosan hogyan működik, mivel a nagy
érdeklődés miatt a Packt szerverei megadták magukat :(
Azt írják hogy már dolgoznak a problémán.

Szóval itt a lehetőség, hogy a könyvtárunkat egy jó szakmai könyvel
bővíthessük a Packt Publishing jóvoltából (feltéve ha sikerül
feléleszteniük a szervereiket).

Üdv. Sancza
sancza at gmail.com