[Javalist] Spring+gwt special autentikacio

zamek42 zamek42 at gmail.com
2012. Sze. 29., Szo, 09:20:06 CEST

hello,

Egy forditott autentikacios modulra van szuksegem.

A gwt app-om egy erintokepernyos hagyomanyos pc-n fog futni. Mivel nincs
billentyuzet, virtualis keyboard-ra van szuksegem. A login form-ot gwt
alatt kell megoldanom, mivel itt tudok virtual keyboard-ot csinalni.
Ezert valahogy el kell kapnom a spring unauthorized response-t,
elinditani kliens oldalrol az autentikaciot aztan siker utan
atiranyitani az eredeti keresre.
Neheziti a dolgot, hogy nem lehet azonnal a kezdeskor autentikalni,
mivel guest-kent is hozz kell ferni.

Szetturtam a netet, de mindenhol csak szerveroldalrol vezerelt megoldast
talaltam login.jsp-vel. Valaki csinalt mar ilyent, vagy latott erre
megoldast?

--
thx
Zoltan (Zamek) Zidarics