[Javalist] Spring+gwt special autentikacio

Zsombor gzsombor at gmail.com
2012. Sze. 29., Szo, 20:41:56 CEST

2012/9/29 zamek42 <zamek42 at gmail.com>

> hello,
>
> Egy forditott autentikacios modulra van szuksegem.
>
> A gwt app-om egy erintokepernyos hagyomanyos pc-n fog futni. Mivel nincs
> billentyuzet, virtualis keyboard-ra van szuksegem. A login form-ot gwt
> alatt kell megoldanom, mivel itt tudok virtual keyboard-ot csinalni.
> Ezert valahogy el kell kapnom a spring unauthorized response-t, elinditani
> kliens oldalrol az autentikaciot aztan siker utan atiranyitani az eredeti
> keresre.
> Neheziti a dolgot, hogy nem lehet azonnal a kezdeskor autentikalni, mivel
> [...]

Hali,

 A GWT RPC mechanizmusában, amikor nem az elvárt válasz jön, akkor ha jól
emlékszem egész explicit kivételt kap meg a kliens, amiben mintha benne
lett volna, hogy milyen http error kód volt az eredmény - s ezt meg elég
egyszerű lekezelni, login ablakot feldobni, loginolni, majd elküldeni újra
az eredeti kérést. Persze ez most így elég triviálisan hangzik, szóval
lehet, hogy nem értettem meg a kérdést :)

üdv
 Zs