[Javalist] Spring jpa ékezetes karakterek

Keresztes Jozsef jkeresztes at vati.hu
2013. Ápr. 11., Cs, 09:16:20 CEST

Sziasztok !

Én pont az ékezetes baromságai miatt nem használok mysql-t. Egyszer kipróbáltam, még sok-sok

éve a mysql-t, és annyi hiba volt az ékezek kezelésével (mindig elromlottak), hogy elegem is

lett belőle, és ehhez nem kell se jpa se semmi, csak sima jdbc-vel való próbálgatás.

Úgyhogy rajtam múlik nincs mysql. PostgreSQL, Oracle esetén ilyen bajok sosem voltak.

Nem tudom mennyire van lehetőséged, de ha megteheted, mysql: kuka, használj PostgreSQL-t.

Joe