[Javalist] Spring jpa ékezetes karakterek

Dénes Medzihradszky medzihradszky.denes at gmail.com
2013. Ápr. 11., Cs, 09:25:34 CEST

Nem a MySQL védelmében, de azért ennek mennie kellene. Több
alkalmazásban is használom, mindegyikben van mindenféle ékezetes
karakter. Nálam az encoding hungarian, az alábbi módon:
ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=utf8 COLLATE=utf8_hungarian_ci

Amit írsz, az inkább a request kódolása miatt lehet - használsz
encoding filtert?
Erre gondolok a web.xml-ben:

    <filter>
        <filter-name>characterEncodingFilter</filter-name>
        <filter-class>
            org.springframework.web.filter.CharacterEncodingFilter
        </filter-class>
        <init-param>
            <param-name>encoding</param-name>
            <param-value>UTF-8</param-value>
        </init-param>
    </filter>
    <filter-mapping>
        <filter-name>characterEncodingFilter</filter-name>
        <url-pattern>/*</url-pattern>
        <dispatcher>REQUEST</dispatcher>
    </filter-mapping>

Nekem ez is benn van és megy rendesen.